Re: [EMBEDDED] Någon som har kört uClinux 2.6 på arm?

On Wed, Jun 15, 2005 at 10:31:38AM +0200, Henrik Brix Andersen wrote:

> Har du husket at patche kernen med uClinux-patchen fra
> http://www.uclinux.org ?

Nej det har jag inte.

Jag har gjort:

1.  hämta "full source distribution" från uclinux.org
2.  rm -rf linux-2.6.x
3.  hämta ny kärna från ftp.kernel.org
4.  hämta uClinux/ARM2.6 patch från opensrc.sec.samsung.com

Som jag förstod det, så var det enda jag skulle göra...

Om det är meningen att jag ska patcha med kod från uClinux.org, måste
jag i så fall checka ut patchen för 2.6.8.11 från cvs.uclinux.org (det
verkar inte finnas något linux-2.6.8.11-xxx-patch.tar.gz-arkiv på hemsidan).

hälsningar
Håkan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:35 CEST [an error occurred while processing this directive]