Re: [BOG] Fremtiden for linuxbøgerne?

Peter Gylling Jørgensen skrev:

> Hvordan ligger fremtiden for linuxbøgerne?
>
> Er der nogle umiddelbare planlagte skæringsdatoer for næste udgave,
> eller er situationen snarere en stille død, som det blev skrevet af
> Donal J. Axel pr. 2005-07-10?

Jeg kan ikke lige overskue at bygge en officiel udgivelse i den
nærmeste tid.  Hvis der er en eller anden, der gerne vil overtage min
plads i redaktionsgruppen og gøre en indsats, så vil jeg være meget
glad for det.

Jacob
--
Would you also prefer not to have had to read Victor Hugo?
Vote for EU software patents!

http://www.guardian.co.uk/online/comment/story/0,12449,1510566,00.html