Re: [BOG] DNS afsnittet

On Sun, 17 Nov 2002, torben fjerdingstad wrote:

> Jeg synes der er mange fejl i DNS afsnittet i systemadministrations
> bogen.
>
> Iøvrigt bør man af sikkerhedsgrunde ikke bruge bind - og slet
> ikke bind 8 som bogen bruger som eksempel.
> Her er en liste over hvad der lige faldt mig i øjnene.
>
> Linux - Friheden til systemadministration: Version 2.5 - 31/08-2002
>
> 			Kapitel 6. TCP/IP og DNS

Torben er i en kategori hvor man bør lytte når han
skriver - han er _dygtig_ :-)) Og jeg er i hvertfald
ikke dygtig nok til DNS til at jeg kan lave rettelserne
selv - derfor har jeg har lige snakket med Torben og
han prøver at få ændret DNS-afsnittet. Det bliver nok
til næste udgivelse at det bliver ændret.

Torben; hent denne side
http://cvs.sslug.dk/linuxbog/admin/dns.sgml. Ret den
til og send derefter indholdet tilbage til
<sslug@sslug>.  Hvis du ødelægger syntaksen så
retter jeg op (No worry) - hvis du mangler en syntaks
så skriv med ord hvad der skal ind f.eks. med <pto: gør
følgende her>

Tak :)

 Det er det bedste der er kommet ud af Microsoft
 siden Flight Simulator ...
                -- Peter Makholm om INI-filer

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:50 CEST [an error occurred while processing this directive]