Re: [BOG] FT at skrive dokumentation

10. november 2002  skrivaði Henrik Christian Grove:

> Fordi der aldrig er nogen der har ment de var i stand til
> at skrive om det. Jeg har først for nylig forsøgt at
> skrive en man-side og selv om den fungerer, er der stadig
> ting jeg ikke har forstået i den.

Det meste er beskrevet i man(7).

samt et kapitel om Perl's pod, perlpod(1).

En start kunne være at oversætte de to manualsider.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:50 CEST [an error occurred while processing this directive]