Re: [BOG] Oversættelse afbøgerne

I sslug.bog, skrev Peter Toft:

>  Øj - kan du ikke lokkes til at skrive lidt om hvad du
>  installerede - hhv. hvad du måske hacke på plads.
>
>  Jeg har end ikke turdet på Mandrake 9.0 endnu

Tjo, jeg har faktisk slet ikke hacket noget.. men der skal lidt til.

urpmi docbooc-utils

også installere docbook-dtd31-sgml
som den prompter for.

Så er det bare ind i arkivet og skrive.

db2html bog.sgml

så laver den et underdir med html versionen af bogen. Images mangler og
man skal selv lige supplere med de filer der før blev genereret af
Makefilen alså magic.sgml og index etc.

Det var såmænd det eneste.

Fedtet sammen med Make, så må det også være muligt at få de rigtige
filnavne og billederne kastet ind i samme direktorie.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:50 CEST [an error occurred while processing this directive]