Re: [BOG] Oversættelse af bøgerne

On Fri, 22 Nov 2002, Jesper Krogh wrote:

> Der manglede den magic.sgml fil som Makefilen lavede. Nu ser det ud
> ligesom det plejer på en standard Mandrake 9.0, eneste men er at den har
> autogenereret filnavnene på html-filerne.
>
> Nå, jeg håber der er nogle der kan bruge det til noget.

Øj - kan du ikke lokkes til at skrive lidt om hvad du
installerede - hhv. hvad du måske hacke på plads.

Jeg har end ikke turdet på Mandrake 9.0 endnu

 Det er det bedste der er kommet ud af Microsoft
 siden Flight Simulator ...
                -- Peter Makholm om INI-filer

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:50 CEST [an error occurred while processing this directive]