Re: [BOG] Oversættelse afbøgerne

I sslug.bog, skrev Jesper Krogh:

>  Jeg er kommet lidt videre...
>
>  når jeg hopper ind i underdirektoriet og fyrer en
>  db2html bog.sgml
>  af, så generere den fint alt html koden, men misser lige at få
>  linket billederne ordentligt sammen med. Så alle referencerne
>  indeholder ..png hvor billederne kun indholder .png
>
>  Men nu kan man da se resultatet..

Der manglede den magic.sgml fil som Makefilen lavede. Nu ser det ud
ligesom det plejer på en standard Mandrake 9.0, eneste men er at den har
autogenereret filnavnene på html-filerne.

Nå, jeg håber der er nogle der kan bruge det til noget.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:50 CEST [an error occurred while processing this directive]