Re: [BOG] FT at skrive dokumentation

Christian Hansen <sslug@sslug> writes:

> Jeg ved ikke rigtig, hvor jeg skal henvende mig, så det bliver her.

Du har fundet det rigtige sted.

> Jeg har for nogen tid siden skrevet en man-fil. Hvorfor står der ikke
> noget om at skrive man-filer i dokumentationsbogen?

Fordi der aldrig er nogen der har ment de var i stand til at skrive om
det. Jeg har først for nylig forsøgt at skrive en man-side og selv om
den fungerer, er der stadig ting jeg ikke har forstået i den.

> Jeg vil gerne komme
> med oplæg til sådanne et kapitel, hvis det har interesse og vurderes at
> være inde for bogens emne.

Jeg mener det falder inden for bogens emne (ellers hedder den noget
forkert) og synes også det kunne være interessant.

> Ligeledes kunne man ønske sig et kapitel om xml:-)

Ja.

Skriv løs og send det enten her til gruppen eller til redaktionen på
sslug@sslug

.Henrik

--
Linux overalt! - og det kan kun gå for langsomt!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:50 CEST [an error occurred while processing this directive]