FT at skrive dokumentation

Hejsa.

Jeg ved ikke rigtig, hvor jeg skal henvende mig, så det bliver her.

Jeg synes der mangler et par kapitler i bogen " Friheden til at skrive dokumentation"

Jeg har for nogen tid siden skrevet en man-fil. Hvorfor står der ikke noget om at skrive man-filer i dokumentationsbogen? Jeg vil gerne komme med oplæg til sådanne et kapitel, hvis det har interesse og vurderes at være inde for bogens emne.

Ligeledes kunne man ønske sig et kapitel om xml:-)

MVH Christian

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:50 CEST [an error occurred while processing this directive]