Re: [BOG] Friheden til at vælge Slackware

Jacob Anhøj skrev:

> Efter at have eksperimenteret med forskellige udgaver af
> Red Hat og Mandrake Linux, har jeg kastet min kærlighed
> på Slackware. Der gives i Linuxbogen en udmærket
> introduktion til version 7. Seneste release har nummer
> 8.1, og så vidt jeg kan skønne, kunne Linuxbogen godt
> gøre mere ud af denne.

Opdaterer du Slackware-afsnittene? Så skal jeg nok sørge for
at de kommer ind i bogen.

Jacob
--
"A ska uj å nedlægge en dæmon" -- Nordenfjordsk linuxekspert

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:50 CEST [an error occurred while processing this directive]