Friheden til at vælge Slackware

Efter at have eksperimenteret med forskellige udgaver af Red Hat og Mandrake Linux, har jeg kastet min kærlighed på Slackware. Der gives i Linuxbogen en udmærket introduktion til version 7. Seneste release har nummer 8.1, og så vidt jeg kan skønne, kunne Linuxbogen godt gøre mere ud af denne. Min erfaring er, at Slackware på de fleste punkter er Red Hat og kloner overlegen. Slackware er meget hurtigere, nemmere at konfigurere, har et pakkesystem, der giver mindre hovedpine og er bedre dokumenteret - ihvertfald, hvis man har lyst til at kradse lidt i overfladen.

Bare et forslag :-)

Venlig hilsen
Jacob Anhøj

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:50 CEST [an error occurred while processing this directive]